Voimassa 13.6.2018 lähtien.

Yleistä verkkokaupasta

Teippijaliima.fi -verkkokauppa on Hot Melt Oy:n (Y-tunnus 0592552-0) ylläpitämä verkkokauppa, jossa tuotteiden myyjänä on Hot Melt Oy. Myymme tuotteita ainoastaan Suomen alueelle yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat on ilmoitettu verottomina (alv 0%). Hintoihin lisätään arvonlisävero 24 %. Verollinen hinta näkyy ostoskorissa. Hot Melt Oy pidättää oikeuden tehdä muutoksia toimitusehtoihin sekä tuotteiden ja toimitustapojen hintoihin. Toimitusehdoissa “verkkokaupalla” viitataan teippijaliima.fi -sivustoon.

Tilaaminen

Verkkokaupasta tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta teippijaliima.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen verollinen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: www.bambora.com

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

Toimitusaika

Verkkokaupan tuotteita postitetaan arkipäivisin. Varastosta heti saatavilla olevat tuotteet pyritään postittamaan viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Kiiretapauksissa suosittelemme varmistamaan toimitusajan puhelimitse.

Toimitustapa ja toimituskulut

Tuotteet toimitetaan Suomen sisällä Postin, Matkahuollon, tai DB Schenkerin kuljetuspalveluna.

Postin Postipaketti- palvelulla Posti toimittaa lähetyksen toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Postin palvelupisteeseen, josta sen voi noutaa lähetystunnuksella tai saapumisilmoituksella.

Matkahuollon Jakopaketti Yritysasiakkaille jaetaan arkisin klo 8-16. Matkahuollon Kotijakelu yksityisasiakkaille tapahtuu erikseen sovittuna aikana. Vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi. HUOM! Ellei asiakasta tavoiteta 4 päivän aikana lähetyksen saapumisesta, paketti palautuu lähettäjälle.

DB Schenkerillä lähetys toimitetaan Noutopistepakettina, jolloin DB Schenker kuljettaa lähetyksesi haluamaasi DB Schenkerin noutopisteeseen.

Vaihtoehtoisesti tuotteet voi myös tilata noudettavaksi Hot Melt:in toimipisteestä Vantaalta toimipisteen aukioloaikoina (arkisin klo 8-16).

Nestemäisessä muodossa olevat tuotteet (liimat, puhdistusaineet, pohjusteet) voidaan toimittaa ainoastaan DB Schenkerin kuljetuspalveluna, tai noutaa Hot Melt:in toimipisteestä Vantaalta (arkisin klo 8-16). Kuljetusrajoitteet kunkin tuotteen osalta ilmoitetaan erikseen tuotesivulla.

Toimituskulut sisältävät kuljetus- ja pakkauskulut.

Nouto Hot Melt:in toimipisteestä on maksuton. Yli 100 euron tilaukset (alv 0%)) toimitetaan ilman toimituskuluja.

 

Vaihto- ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksista pyydämme ilmoittamaan sähköpostitse osoitteeseen myynti@hotmelt.fi ennen tuotteen palautusta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Hot Melt Oy
Viinikankaari 14
01530 Vantaa

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen myynti@hotmelt.fi tai postitse:

Hot Melt Oy
Viinikankaari 14
01530 Vantaa

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin tai kuljettajalle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Hot Melt Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Hot Melt Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Tietosuojaselosteeseemme voi tutustua https://teippijaliima.fi/tietosuojaseloste/